တည္းခုိခန္းေတြမွာ ဧည့္သည္ေတြအတြက္ သိေကာင္းစရာ၊ ၫႊန္ၾကားခ်က္၊ စည္းကမ္း စသျဖင့္ notice ေတြကပ္ထားေလ့ရွိပါတယ္။ တည္းခုိခန္းကုိ ေရာက္ေရာက္ခ်င္း အဲ့ဒီလုိ စာေတြကုိ အရင္လိုက္ဖတ္ေလ့ရွိပါတယ္။ ဥပမာ ဧည့္ႀကိဳေကာင္တာရဲ႕ ဖုန္းနံပါတ္၊ မီးေလာင္လွ်င္ ေျပးဖုိ႔ ထြက္ေပါက္ စသျဖင့္ေပါ့။ တေလာက သြားတည္းတဲ့ တည္းခုိခန္းက ကုိယ့္အခန္းထဲမွာ ကပ္ထားတဲ့ notice ေတြကုိ အမွတ္တရဓါတ္ပုံ ရိုက္ထားတာပါ။ ပိုင္ရွင္ကုိ ဘယ္လုိလူစားမ်ိဳးလဲလုိ႔ သူ႔စာတန္းေတြဖတ္ၿပီး မွန္းၾကည့္လုိ႔ရတယ္။


4 comments:
အဲဒီစာေတြဖတ္ၿပီး ပစိပစပ္ ( အဲလိုေပါင္းရလားမသိ) မ်ားသူ၊ ၿပတ္သားသူ၊ စာအုပ္ဆန္သူ၊ ႏွႈတ္မခ်ိဳသူ၊ အားမနာတတ္သူ၊ ဘုက်သူ၊ ဂြစာဆန္သူ၊ ေစ်းကြက္ စီးပြားေရးသမား မပီသသူ လို႔ထင္မိတာပဲ။ ဒါေပမယ္႔ သူမႀကိဳက္တာကို ဘြင္းဘြင္းေရးလိုက္ေတာ႔ ေကာင္းတာေပါ႔။ သူ႔စည္းကမ္းမလိုက္နာခ်င္ဘူး မႀကိဳက္ဘူးဆုိရင္ ကိုယ္လဲ မတည္းရုံေပါ႔ေနာ္။ The customer is always right!လို႔ marketingဘက္မွာ intern ဆင္းတုန္းက သင္ဖူးတာပဲ။ ဒါေပမယ္႔
သူ႔ဘက္ကေနႀကည္႔မယ္ဆို ခံရတာမ်ားလို႔ စိတ္ညစ္လာလို႔ ေရးတယ္နဲ႔တူရဲ႔။
မြန္ေရ ဟုတ္မယ္၊ လူဆုိးေတြနဲ႔ႀကံဳဖူးထားလုိ႔ လုိ႔ထင္တာပဲ။ တခါမွဒီလုိ အေသးစိတ္ notice ေတြမေတြ႕ဖူးလုိ႔ အမွတ္တရ ရိုက္ထားလုိက္တာ။ ဒါေတာင္တျခား notice ေတြအမ်ားၾကီးရွိေသးတယ္။ သူ႔ေခြး၃ေကာင္ကုိ ဘယ္လုိဆက္ဆံ ပါ ဆုိတာရွိေသးတယ္။ ကုိယ္တုိ႔ကုိဆက္ဆံပုံေတာ့ေကာင္းပါတယ္။ မနက္စာေကာင္းေကာင္းလုပ္ေကၽြးတယ္။ း)
ေကာင္းပါတယ္။ သူၿဖစ္ေစခ်င္တာသူေရးတာ။
အင္းေပါ့.. ကိုယ္မေက်နပ္တာရွိလည္း ျပန္ေရးသြားလို႔ရရင္ ေကာင္းမယ္..
Post a Comment